Gercekten okunması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum feminizme ilgisi olanlar mutlaka okumalı . Ayrıca görseller barındırıyor ve görselleri de gayet başarılı buldum .
Kitabı anlamak için belirli bir donanıma ihtiyaç var ayrıca yazarı da tanımanız gerek . Ayrıca eğer inanç gücünüz yüksek değil ve genel olarak depresif bir modda iseniz okumanızı önermem
En sevdiğim şeylerden biri çocuk kitapları okumaktır . (:. Elif Şafak gerçekten takdir edilesi bir kitap yazmış . Çocuk kitabı seviyor iseniz okuyabilirsiniz ya da çocuklara hediye edilecek bir kitap arıyor iseniz de öneririm (:
Basta fiyatı kulaga biraz can yakıcı gelse de ilk sayfasından itibaren aldığıma asla pişman olmayacağımı anladım . Kesinlikle ilginiz var ise okumanızı öneririm
Kitabı ilk kez henüz 14 yasında iken okumuştum. Ve hüngür hüngür ağlayarak bitirmiştim. Daha sonra tekrar okudum , kalem olarak her yaşa hitap ettiğini düşünüyorum ayrıca her insanın kendinden bir sey bulabileceği de bir kitap. Sıkılmadan okuyacaginiz ve kitabı okurken zaman zaman duygulanıp belki kizacaginiz, kendi kendinize ben olsam ne yapardım diye düşüneceğiniz aklinizi yoklayan güzel bir kitaptır