"İnsan dünyaya sadece yemek, içmek, koynuna birini alıp yatmak için gelmiş olamazdı! Daha büyük ve insanca bir sebep lazımdı." Sabahattin Ali
Bugün Sabahattin Ali'nin ölüm yıl dönümü. Kelimelerle yaşamış olanlar bence hiçbir zaman ölmezler, tam tersine ölümsüzleşirler. İyi ki bu dünyadan bir Sabahattin Ali geçmiş. ❤️
Uzun uzun burnumu çektim.
"Önemi yok, onu öldüreceğim!"
"Ne diyorsun sen küçük; babanı mı öldüreceksin?"
"Evet yapacağım bunu. Başladım bile. Öldürmek, Buck Jones'un tabancasını alıp güm diye patlatmak değil! Hayır. Onu yüreğimde öldüreceğim, artık sevmeyerek... Ve bi gün büsbütün ölecek."
"Bu küçücük kafada ne büyük bir hayal gücü!"