Jon Osterman

Jon Osterman
@dr_Manhattan
İnsanın fikrine ve özüne sükût içinde saygılıyım;bu içimde mahfuzdur. Fakat onların sığ dünyalarındaki fiiliyatlarına karşı hiçbir beklenti ve umut beslemiyoum...
Gönlü yüce kişiler, gönüllerinin yüceliklerince sevdalanırlar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
-Bir insanı gerçekten sevmek mümkün mü sence? +iyi tanımadığınız biri ise belki.
Bana dokunan, ruhlarımızı alçaltmadan çalışmak isteyişimizin hoş görülmemesi...
Dünyadan ve bu insanlardan sıkıldım. hayatlarının düğümlerine sıkışmaktan bıktım.
Kendini tehlikeye atmaktan korkan kişiye ne yazık! çünkü o kişi belki de hiç düş kırıklığına uğramayacak ve peşinden koşacak bir düşü olanlar kadar acı çekmeyecek. ama dönüp de arkaya baktığında ( çünkü her zaman, sonunda dönüp arkamıza bakarız.), yüreğinden şu sözcüklerin döküldüğünü duyacak: " tanrı'nın, yaşadığın her güne ektiği mucize tohumlarını ne yaptın? yaradan'ın sana bağışladığı yetenekleri ne yaptın? hepsini bir çukura gömdün, çünkü onları yitirmekten korkuyordun. işte, şimdi elinde kalan, yaşamını yitirmiş olmanın kesinliği.