Buralara nereden geldiğimi biliyorum, gidecek daha çok yolumun olduğunuda biliyorum ve gerekirse dizlerimin üstünde sürünerek de olsa oraya gideceğim..
Hasret vuslat ikisi de t ile bitiyor. 'T'ak etti de kasitli mi söylenmiş bilemem .
Ya teslim ile tenkid e ne demek gerek? Teslim olduğunu tenkid edebilir misin ya da tenkid ediyorsan teslim olmuş olur musun?
Kendimi patika bir yolda hızla koşuyormus gibi hissediyorum. Yol kenarı insanlarla umutlarla huzunlerle dolu . Bazılarına elim yetişmiyor yola hızla devam etsem de bakışların arkada kaliyor bazılarıni elime alıp değiştirmek istiyorum fakat duramadigim için vakit bulamıyorum bazılarını alıp yanimda tasiyorum fakat aldığım da ben de bir bilinmezlik içindeyiz bazılarını da aldığım gibi hemen atıyorum geri. Memnuniyetsizlik mi bu?
Diyebilirsin ki, bir insanı, fotoğraflarından ve hakkındaki haberlerden ne kadar tanıyabilirsin? Haklısın. Belki de çok az... O zaman şöyle demeliyim: Seni az tanıyorum... Az...
Sen de fark ettin mi? Az, dediğin, küçücük bir kelime. Sadece A ve Z. Sadece iki harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. O alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında. Biri başlangıç, diğeri son. Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar. Yan yana gelip de birlikte okunmak için. Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler. Senin ve benim gibi...