dilan

"Umudumuzu yitirirsek nasıl yaşardık?"
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Cehennem burada, öbür taraftaki beni o kadar korkutmuyor."
Sayfa 16·Kitabı okudu
Edebiyat
“Benim için gerçeklik okulda, sokakta, evde olan değil, kitaplarda, yaşadığımı daha çok hissettiğim yerde yazandı.”    
Sayfa 19·Kitabı okudu
Estragon : Artık değmez. 𝑆𝑒𝑠𝑠𝑖𝑧𝑙𝑖𝑘. Vladimir : Doğru, artık değmez. 𝑆𝑒𝑠𝑠𝑖𝑧𝑙𝑖𝑘. Estragon : Eee, gidelim mi? Vladimir : Evet, gidelim. 𝐾ı𝑚ı𝑙𝑑𝑎𝑚𝑎𝑧𝑙𝑎𝑟.
"Bizler kitaplar için yaşıyoruz. Kargaşa ve yozlaşmanın egemen olduğu bu dünyada hoş bir görev bu."
Sayfa 169·Kitabı okudu