Insan sadece farkına vardığı şeylerden sorumlu olsaydı, alıklar her türlü hatadan peşinen arınmış olurlardı. Ancak; azizim, insan bilmekle yükümlüdür. Insan bilgisizliğinden sorumludur. Bilgisizlik bir hatadır.
Mükemmel anlattığımı biliyorum ama affedin başka türlü anlatamıyorum.
Şu anda yedi mühürlü kutuda bin yıl kalmış ve sonunda yedi mührün hepsini koparıp atmış Süleyman Peygamberin ruhu gibiyim.
Daha çok kendim oluyorum sanki. Daha çok kendi başıma, tamamen başka bir şeyin parçası olmaktan çıkıyorum. Salt toplumsal gövdenin bir hücresi olmaktan kurtuluyorum.
Sana da böyle hissettirmiyor mu?