Ebru

Ebru
@ebruu__
İçimizdeki gölgelerin sesi; "Kitaplar"
"Ne çok insan kendini boşluğa kaptırıp, ne olup bittiğini anlamaktan vazgeçiyor."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ta beşikten mezara dolandırıldığımızı biliyoruz. Yine de yaşamayı sürdürüyoruz."
"..."Ben gidiyorum." Bunlar bugüne kadar söylenmiş en güzel sözcüklerdir. Söyleyin. Sonra gidin.."
"Her birimiz cenneti de cehennemi de içimizde taşıyoruz."
"Delirmenin insanı yaşattığı söylenir; en azından bilinç kaybolduğu için daha az acı çekilir."