Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Güzel bir kitaptı ben sevdim, Zweig iki arada bir derede nasıl kalınır çok güzel işlemiş. Betimlemeleri, kişinin psikolojisi gayet yerinde olmuş. Bir tarafta eşi bir tarafta savaş, canını poşete koymuş da yola çıkmış gibi bir durum. Ben eşinin o sinirli halini çok sevdim. Ama bir taraftan da adamın psikolojisi bozuk o kadar bağırıp çağırmasını da yanlış buldum. Sanırım ben de biraz arada kalmışım. Kısacık minnacık bir kitap, güzel de bir kitap. Tavsiye ederim.
Teşekkürler Stefan ZweigMecburiyet
Bir şeylere mecbur kalmamak umuduyla...
İyi okumalar.