eda

Yüzyıllardır oynanmasına rağmen hiçbir seyirci; sahneye fırlayıp Romeo'nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır.Sonunda geminin batacağı bilindiği halde Titanic defalarca izlenmiştir.Bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan hayattan hiçbir tat alamazın.Çünkü Romeo ölmeli,Titanic batmalı ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Göğe çıkıp yıldızların ışıltısına ulaşmak yerine, şimdi üzerinde uyuduğumuz toprağın içine girmeyi hayal etmemiz doğru muydu?
"İnsan ,hayatını hiç değiştiremez ki.Zaten herkesin hayatı birbirinin aynıdır."
Edebiyat
" İnsan eninde sonunda her şeye alışır."
Edebiyat
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık.Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan , bütün insanları anlar.
Edebiyat