Yüzyıllardır oynanmasına rağmen hiçbir seyirci; sahneye fırlayıp Romeo'nun zehirli iksiri içmesine engel olmamıştır.Sonunda geminin batacağı bilindiği halde Titanic defalarca izlenmiştir.Bitecektir korkusuyla aşktan kaçarsan hayattan hiçbir tat alamazın.Çünkü Romeo ölmeli,Titanic batmalı ama aşk her şeye rağmen yaşanmalı.
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık.Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan , bütün insanları anlar.