Ama başka biri olsa önemi olur muydu? Sosyal bir kelebek olsaydı acısını azaltmak için içtiğini söylerlerdi. Bütün dersleri A olan bir öğrenci olsa mükemmeliyetçiğin onu yiyip bitirdiği söylenirdi.Kızların ölümü için hep bir bahane olurdu.
Bütün ömrümü çalışarak, arada sırada azıcık eğlenerek geçirip sonunda yaşlı, çirkin ve huysuz bir kadın olup çıkacağım çünkü yoksulum ve diğer kızlar gibi eğlenemiyorum.Ne yazık!