"...Bundan sonra aç kalmayı spor, dayak yemeği eğlence bilecek, kendinden kuvvetli olanlara aktör, kendinden zayıf olanlara hâkim, enayilere karşı insafsız olacaksın.. Bilmelisin ki yaptıkların zekanın hamakate galebesinden ibarettir.. Artık hayatın sahifelerinden yeisi, bedbinliği, kederi sil, çünkü kuvvetli bir kafanın sevince tebdil edemeyeceği ıstırap yoktur...Hadi...Düşünme...Istanbul a dön..Kendi hayatına dön."
Bir siyah fanila için hikayesinden