"Biz neden her kişiler denli olamadık? Bak insanlara, biraz daha ölmede bak şu insanlara; bıkmadan usanmadan, birbirlerine gidip geliyorlar, eski konuştuklarını yeniden konuşuyorlar, yeniden çaya şeker konup içilir, eller sıkılır, “Allahaısmarladık, biz de bekleriz, güle güle,” “Çocukların gözlerinden…” Ehh! Elinin körü ömür boyu, ama yaşamak budur işte, Türkân." Leyla Leyla Erbil
Mayıs Recap & Ağustos TBR - 2026
• Bu ay okuduğum kitaplar ve hakkında kısaca düşüncelerim; ~ Prosper Redding’in Tüyler Ürpertici Hikayesi özellikle dünyasını çok sevdim ikinci kitabı çevrilse keşke ~ Geceye Meydan Oku romantasy olarak mü-kem-mel! ~ Taç Oyunu ehh, beklentiye göre değişir ~ Dünyanın Merkezine Yolculuk - Kısaltılmış Metin aşırı terimliydi, bayağı uzun sürede okudum ~ Sarı Yüz yani, idare eder ama önermem ~ Ölmek İstiyorum ama Tteokbokki de Yemek İstiyorum hayatıma katkısı sıfırdı, yolda boş vakit geçirmemi engelledi sadece ~ Çalıkuşu kamran'ı asla sevemesem de aşırı akıcı ilerledi, feride'nin kararları olmasa tam puan ~ Beni Seç okumak için okunursa müthiş, kafa yorarsanız altından kalkamazsınız ~ Tayfların ve Yıkımın Şarkısı başları beni aşırı hayal kırıklığına uğrattı ama sonuna değdi, en yakın zamanda ikincisini de okuyacağım ~ Bir Ruh Macerası okul okuttuğu için okudum ama röportaj okumayı sevdiğimi fark ettirdi • Şuan okuduğum kitaplar; ~ ✖️Yaşamak yine okul okuttuğu için okuyorum, hiçbir şey anlamıyorum kxhsjsn ~ ✔️Elit America'ya sinir ola ola ve aşk üçgenini sorgulayarak okuyorum Benim için güzel ve verimli geçti. Burada çoğu kitabın incelemesini de yazdım ✨
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Ehh yeter ya sıktı be
Ehh bee sanırsın 1 aydır yokum evde off.
İlahi ablacım :D
“Kabede hacılar” ilahisi tüm okullarda ve ülkemizde trend oldu. Milletin kendi özüne ait bir şeyleri dinlemesi bazılarını rahatsız ediyor tabi. Çocuklar okul bahçesinde ilahi eşliğinde cıvıl cıvıl eğleniyor rahatsızlığı başka yerden çıkıyor. Bir gazeteci “ilahilerin de içini boşalttılar” diyor. O nasıl oluyorsa artık. Bütün bu olanları da kendi deyimiyle dehşet içinde izlemiş. Abla sen bir şeyleri dehşet içinde izleme eşiğini çok aşağılara çekmişsin ya. Sanki adam doğruyorlar anasını satayım. Rahatsız olduğun ilahilerin içinin boşaltılması mı yoksa okullarda çocuklar tarafında söylenmesi mi? Bir de diyor ki ilahiye “ehh” diyerek efekt veriyor. İlahileri bu kadar umursuyor ya onun “ehh” diye efekt sandığı aslında Allah’ın “Hayy” isminin zikredilmesidir. Bunu da bilmiyor 😃