“Kabede hacılar” ilahisi tüm okullarda ve ülkemizde trend oldu. Milletin kendi özüne ait bir şeyleri dinlemesi bazılarını rahatsız ediyor tabi. Çocuklar okul bahçesinde ilahi eşliğinde cıvıl cıvıl eğleniyor rahatsızlığı başka yerden çıkıyor. Bir gazeteci “ilahilerin de içini boşalttılar” diyor. O nasıl oluyorsa artık. Bütün bu olanları da kendi deyimiyle dehşet içinde izlemiş. Abla sen bir şeyleri dehşet içinde izleme eşiğini çok aşağılara çekmişsin ya. Sanki adam doğruyorlar anasını satayım. Rahatsız olduğun ilahilerin içinin boşaltılması mı yoksa okullarda çocuklar tarafında söylenmesi mi? Bir de diyor ki ilahiye “ehh” diyerek efekt veriyor. İlahileri bu kadar umursuyor ya onun “ehh” diye efekt sandığı aslında Allah’ın “Hayy” isminin zikredilmesidir. Bunu da bilmiyor 😃