📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Konuşanların sırrı yoktur.Ve hepimiz konuşuruz.Kendimize ihanet eder,kalbimizi teşhir ederiz;her birimiz dile gelmezliğin celladıyızdır;her birimiz sırları,en başta da kendi sırlarımızı yok etmek için yırtınırız.Ötekilerle görüşmemiz de,kendimizi boşluğa doğru bir yarış içinde hep birlikte alçaltmak içindir,ister fikir teatisi olsun,ister itiraflar ya da entrikalar...
Eğer dünyadaki konumumuzu doğru olarak anlayabilseydik; eğer kıyaslamak, yaşamak'tan ayrılmaz olsaydı,mevcudiyetimizin ufaklığının açığa çıkması bizi ezerdi.Ama yaşamak,kendi boyutlarına karşı körleşmektir...
- Zekâca kimseden aşağı değildi,dedi.Tertemiz,billur gibi bir ruhu vardı.Asil heyecanları olan bir insandı.Ama hiçbir şey yapmadı.
- Niçin?Ne yüzden?
- Ne yüzden mi ?..Oblomovluk!