Elvan

Elvan
@elvanslyn
2=1
“Fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır!”
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çok tuhaftı! Ağlayamadım; ama ruhum paramparça olmuştu
Edebiyat
Üçüncü Şahsın Şiiri
Gözlerin gözlerime değince Felâketim olurdu ağlardım Beni sevmiyordun bilirdim Bir sevdiğin vardı duyardım Çöp gibi bir oğlan ipince Hayırsızın biriydi fikrimce Ne vakit karşımda görsem Öldüreceğimden korkardım Felâketim olurdu ağlardım
Edebiyat
Yapıştırsam da parçalarını hayatımın Su sızdırıyordu çatlaklarından
Ben çekildiğim her fotoğrafta Defolu bir kelebek gibi çıkarım
Edebiyat