İster 20 ister 80 yaşında olsun, öğrenmeyi bırakan kişi yaşlıdır. Öğrenmeyi sürdürense daima genç kalır. Hayattaki en önemli şey, kafanızın genç kalmasını sağlamaktır.
-Henry Ford
Her şeyi anlıyorum da parayı kendi yerine oturtan insanı, kendisi nereye oturacak. Sahip insana değil, insan sahip olduklarına değer biçebilir değil mi? Eşyaların onuru olmaz ki...