emma

emma
@emma6
Acı duyabiliyorsan, canlısın. Başkalarının acısını duyabiliyorsan, insansın.
Tolstoy'un şu sözünü de eklemek isterim '' Sadece derin sevgisi olanlar, derin acıları hissedebilirler.' Dostoyevski de ilave ediyor: '' büyük bir akıla ve derin bir yüreğe sahip olanlar için acı çekme kaçınılmazdır. ''
Edebiyat
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Alçaklar, namuslu insanları severler, bunu bilir miydiniz ?
Sayfa 159
Bir başkasının yaşamı konusunda yargıda bulunmak bana düşmez !
Sayfa 44
Edebiyat
"Çünkü ben o zamanki ben değilim."
Sayfa 8
iyi düşünce, iyi söz, iyi davranış Dış görünüşün vız geliyordu bana, sözlerine önem veriyordum yalnız.
Sayfa 70
Edebiyat