Rabia Kılıç

-Öyle mi? Hiç bitmeyecek mi senin bu okuman? -Bitmeyecek, dedi. -Hiç mi? -Hiç. -Niyetin kâtip olmak mı yani? -Hayır. -Ya? -İnsan olmak.
Reklam
Senden kaçtı çünkü, seni ne kadar sevdiğinin farkına vardı. Senin yanında olmaya gücü yetmedi yani böyledir insanoğlu korkar..
Mutsuz insanların kentte yaşamaları daha iyidir. İnsan kentte yüz yıl yaşar da çoktan öldüğünün ve çürüdüğünün farkında bile olmaz. Bunu kendiliğinden anlayacak zamanı yoktur, hep meşguldür.
Hayat
Keşke yalnız bunun için sevseydim seni.
Açık çay içerdi hep. Demli olunca bardağın diğer tarafından beni göremezmiş. Öyle derdi hep…
Şiir
Ve herşeyi öğrendiğin kadar bilirsin bunu da öğren, Sevdiğin Kadar Sevilirsin…
Şiir
Reklam