Bütün ömrü boyunca tek açıdan mı bakacaktı dünyaya? Hayır. Azaptı bu. Yeksanlık. Bütün acı çekenler gibi yaşamaktaki sihirli şiiri tatmalıydı. Tatmalıydı evet.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Toplumun bu hainliği sizi ayaklandırmıyor mu? Kötülemediği tek duygu var mı? En soylu içgüdüler, en temiz sevgi duyguları ezilir, ayıplanır, sonra bir gün, iki zavallı ruh birbirini bulursa, her şey onların birleşmesini önleyecek bir biçimde düzenlenir. Onlar gene de deneyeceklerdir bunu, kanat çırpacaklardır, birbirlerini çağıracaklardır. Ama ne çıkar, altı ay sonra, bilemedin on yıl sonra birleşeceklerdir, sevişeceklerdir, çünkü alın yazısı böyle ister, çünkü birbirleri için doğmuşlardır."