doğan ertaş

doğan ertaş
@ertasdogan
Samimi’niyet
rodyo ve televizyon&sinama
Mardin
4 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hikmet abi biz gece 00.00’den sonrasıyız hep.
Gece diyorum, özleyenlerin başkenti.Gidenlerin ve unuta bilenlerin uyku saati...
Oğuz atay’cım ile bir gece daha oturup içiyoruzdur
Biliyor musun olric benim çok dostum var. - Görüyorum efendim, sırtınızda izleri var..
iki kadeh içmişizidir Cemal süraya’yla
“Sonra gülüşün geldi aklıma ve içimden dedim ki; yine gelsen yine severim seni.” 
kafamızın içinde yaşayan bir Oğuz Atay
Bizde unutmuş gibi yaparız... Hiç kırılmamış, ağlamamış gibi...