-Ohh... Ebedi yolculuk... Ne güzel şey... Hazırlığı tamam olan... Ahiret erzağını... toplamış olan için orası... ne güzel diyar... Hayatın külfetlerinden terhis olmak... dünya meşakkatlerinden... âzâd olmak... kabre iç huzuruyla varmak... ne doyumsuz... ne güzel şey... Her şey... her şey geçici... her şey fâni... Bâki olan yalnız O... O'na kavuşmak... Bâki'de beka bulmak... ne güzel....... ne güzel şey.......
Eğer kahraman olduğunuzu sergilemek istiyorsanız aşağıda saydığımız daha asil ve güzel yoldan gidin:
Spor yapın. Güzel ve uzun süreli yüzmeyi, kayak kaymayı, çevik biçimde güreşmeyi, yüksek ve uzun atlamayı öğrenin.
Şarkı söylemeyi, herhangi bir çalgı aletini çalmayı, güzel dans etmeyi öğrenin.
Toplum içerisinde nasıl davranmak gerektiğini öğrenin, ilginç sohbetler yapabilen birisi olmaya gayret edin. Size verilen tavsiyeleri okuyun, dinleyin ve onları unutmayın.
-Yeğenimin yaş günü de, odasını süslüyoruz, işte balon falan alalım dedik. Size göre hangi renkten alalım. Kırmızı mı, rengârenk mi, çift renk mi?
Duran tepeden tırnağa kızardı, tere battı, kekeleyerek:
-Bi, bi, kırmızı; bi, bi, bi de yeşil..
Kızlar bu kekeleme karşısında kikirdedi. Bir paket kırmızı, bir paket yeşil, bir paket karışık aldılar.
Duran hepsini bir kağıda sarıp uzattı, ilaveten kalbini...