Yazarın "Homo Sapiens" isimli kitabından sonra bu kitabınında benzer format ve içeriklere sahip olacağını düşünerek okumaya başladım lakin karşımda çok daha farkli bir perspektif vardı, iki kitabın formatı biribirleriyle kıyaslanamayacak kadar farklı zannımca. Kitap su gibi akıp giderken bazı noktalarda "daha önce ben bunu düşünmüştüm" algısı yaratıyor, bazı noktalar "ben bunu nasıl düşünemedim" algısı yaratıyor. Okurken şaşırıp biraz içiniz kararacakmış gibi olsa da çözümleri kendiniz üretebiliyorsunuz zaman zaman. Kitabın en efsanevi bölümü zihin, benlik, ben algısı ve zeka kavramlarının tartışıldığı bölümdür. Beni günlerce düşünmeye sevk etmiştir. Bu kitap tek başına değil peşine "21. yy için 21 ders" kitabı okunarak daha iyi kavranabilir. Tavsiye edeceğim kitaplar listesinde ilk sıralara yerleşecek kadar beğendim. Okuyun, okutun bu kitabı efendim.