Gelen her mesaja cevap vermeyin. Karşınızdaki size yanlış bi izlenim veriyorsa ya da sadece yanlış bi his uyandırıyorsa yine konuşmayın. Özellikle tecrübesi az insanlara söylüyorum bunu. Gelen bir mesajı masumiyetinizle ya da anlık dalgınlığınızla iyiye yorabilirsiniz, karşınızdaki eğer kötü niyetliyse bunu kendi menfaati yönünde kullanacaktır. Siz bunun sonradan farkına vardığınızda üzüleceksiniz. Karşınızdaki de muhtemelen size küfredip hesabınızı engelleyecektir. Çok takipçisi varmış, çok kitap okumuş, çok alıntısı çok beğenisi bilmem ne haltı olursa olsun. Sokakta görseniz tanımayacağınız insanlara güvenmeyin. Hatta tanıdıklarınıza da güvenmeyin.
Etrafın seni sıktığı zaman kitap oku... ben şimdiye kadar her şeyden çok kitaplarımı severdim. bundan sonra her şeyden çok seni seveceğim ve kitapları beraber seveceğiz.