Kendimi iyi hissetmiyorum Bilge. Beni bir daha görmek isteyeceğini sanmıyorum. Kendimi suçlu hissediyorum. Doğduğum günden başlayan bir suç dizisi içindeyim. Seni görmek istemiyorum, seni görmek istemiyorum. Aynı olayları bir daha yaşayacak gücüm kalmadı. Beni unut -belki de unuttun- beni unut. Başıma gelecekleri düşünme. Ne yaptığımı, nasıl yaşadığımı merak etme. Sana anlatması zor. Sevmesini bilmeyenler, kaderlerine razı olmalıdırlar. Oluyorum. Eyvallah. İyi değilim, fakat üzüntülü de değilim bak gülüyorum:
Ha-ha.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Güzel olan, kötü olan, beni yoran ve hayat katan ne varsa geçti.
Sen de sana gelen iyi kötü ne varsa bir kenara bırak ve bir çay demle. Eyvallah de.
Bir çay koy kendine. Hepsi geçer.
Vav, anne karnından yeni düşmüş bir bebek
Vav, hüzne râm olmak
Vav, Allah'a boyun eğmek
Vav, sükût
Vav, insanın içi
Vav, şikayetim yok
Vav, göğsümü genişlettim, vereceğin her kedere, hüzne Eyvallah,
Vav, madde'den mana'ya varmak
Vav, "vay halime" şikâyetinden "vav haline" bürünmek demek.