ezgi

ezgi
@ezgicevik
Bir tabutun üstündeki çiçeklerin ne anlamı olabilir ki?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gözlerimi açınca, eski alışkanlık, bugün için ümit var mı diye düşünmeye başladım.
...dilsiz ve bitkindi benim kahkaham; ağlamak özlemini taşıyordu.
“Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir.”