Burada geçirdiğim zamanın, okuduğum kitabın, içtiğim kahvenin, nasıl anlatsam bilemiyorum, her birinin bambaska tadı var. Burada yaşam var. Mutluyum...
İstesen hayat verirdim bu karanlıklara
İstesen gökyüzünü bir mendil gibi yırtardım
Denizlerden, göllerden, nehirlerden
Sana görmediğin renkler yaratırdım
Zamanın ötesinde
Yeni bir dünya kurardım sana
İnsansız, Tanrısız, kadersiz
Severdin
Dağ rüzgarlarının serinliğince
Yaşardın
Bu sefil dünyamızdan uzak