Kendini tanı. Tarih boyunca insanlar öyle çok sevmişlerdi ki bu sloganı tapınak duvarlarına yazmışlardı. Leyla ise içindeki hakikati görmekle birlikte bu tavsiyenin yarım bırakılmış olduğunu düşünüyordu. Şöyle olmalıydı esas düstur: Kendini tanı ama bi dallama gördün mü onu da tanı ki aldanmayasın.
Sabah 8.30 dersine gözlerim şiş gelmekten bıktım ve üç saat restoratif prekliniğinden sonra histoloji teorik dersine girmek istemiyorum. Tıp teorikleri ve diş uygulama dersleri beni yoruyor🥲🥲🥲