Anneme son kez baktı mı bilsem daha uzun bakardım. Buraya gelmeden önce annemi son kez göreceğimi bilsem daha çok yanında kalmak isterdim. Son 1 yılında hafta sonları İzmir'de dershaneye gitmez evde onunla otururdum, belki buraya bile gelmezdim. Bu sabah evden çıkarken anneme ebediyen veda edeceğimi bilsem ona söylemeye çekindiğin her şeyi söylerdim. Onun dünyadaki en iyi anne olduğunu söylerdim, ondan her şey için özür dilerdim. Ama ben annem hep yaşayacak zannettim...
"İki temel sorunu var insanlığın. Adaletsizlik ve anlamsızlık. Birine karşı hukuku bulduk, diğerine karşı sanatı. Ama insanlar hukuka ulaşamadı. Ve sanat insanlara."