İrem

İrem
@forunderdog
"I might be living in the wrong time."
Azizim, ben insanları küçümsememek için nefret ederim onlardan yoksa hayat çok iğrenç bir komedi olurdu.
Sayfa 90 - Can Yayınları/ 5. Basım·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anneme son kez baktı mı bilsem daha uzun bakardım. Buraya gelmeden önce annemi son kez göreceğimi bilsem daha çok yanında kalmak isterdim. Son 1 yılında hafta sonları İzmir'de dershaneye gitmez evde onunla otururdum, belki buraya bile gelmezdim. Bu sabah evden çıkarken anneme ebediyen veda edeceğimi bilsem ona söylemeye çekindiğin her şeyi söylerdim. Onun dünyadaki en iyi anne olduğunu söylerdim, ondan her şey için özür dilerdim. Ama ben annem hep yaşayacak zannettim...
Zavallı insan! Mucize beklemekten ne zaman vazgeçecek? Cemil Meriç
"İki temel sorunu var insanlığın. Adaletsizlik ve anlamsızlık. Birine karşı hukuku bulduk, diğerine karşı sanatı. Ama insanlar hukuka ulaşamadı. Ve sanat insanlara."
Hukuk
"Cumartesi akşamları herkes bir şey yapar. Herkes! Ya ben, ne yapıyorum ben? Oturmuş bir sürü hödükle laf yetiştiriyorum...
Edebiyat