Funda

Funda
@fundabrtdvrn
Okumak iptiladır, müptelalara selâm olsun... Bir anne, bir eş... Mesaj yazmayın! Cevap vermiyorum!!!
Reklam
Buko'nun okurları!
Şimdi yukarda oturmuş onlar hakkında yazıyorum. Sert davran­mak zorundayım, yoksa acımasızdırlar. Kapımı kapalı tutabilmek için korkunç şeyler yaşadım birkaç kez. Çoğu onları içeri davet ede­ceğimi ve sabaha dek içeceğimizi sanır. Yalnız içmeyi yeğlerim. Yazarın borcu yazarlığınadır sadece. Okuyucuya karşı sorumluluğu yazılarını bastırıp sunmaktan öteye geçmez. Üstelik kapımı çalan­ların çoğu okurum değiller, benim hakkımda bir şeyler duymuşlar­dır. En iyi okur ve insan beni yokluğu ile ödüllendirendir.
Funda
Son cümle tam benlik...
Ölüler yalan söylemez.
Sayfa 54 - Doğan Kitap, 1. Baskı, Ocak 2025.·Kitabı okudu
Alıntı
Funda
Ölüler güneşi görmez.
Bence şu dünyada hırsızlıktan daha aşağılık bir hareket yoktur. Bir başkası bedavaya alıyor; çaldığı sizin emeğiniz, döktüğünüz ter, harcadığınız zaman...
Sayfa 132·Kitabı okudu
Alıntı
Funda
Çok tanıdık...