"Her şey anlamını yitirmiş gibi. İçimde kocaman bir boşluk var ve ben onu hiçbir şeyle dolduramıyorum. Hiç bu kadar çaresiz hissetmemiştim kendimi."
Ali Lidar
Gürültü sessizligi duyabilir mi hiç? Ben geceye çekiliyorum ey büyük yalan; sizin yalnizca uyku diye bildiginiz o sahipsiz hazineye...
Size benzeseydim mutlu olur muydum?
İnsanın kendisini aldatmasının bir faydası yok. Her şey boş. Mutlu kişi henüz doğmamış olandır. Hayattansa ölüm daha iyidi ve insan kendini bu hayattan kurtarmalıdır.