Furkan

Furkan
@furkaansgr
Ya gerçekten de yaşamam gerektiği gibi yaşamadıysam
Bugün oturdum ölümü düşündüm Yirmi yaşında ve hayat bu kadar güzelken
Alıntı
Reklam
İçim bomboştu hiçbir şeyin yanıtı yoktu bende
Alıntı
"Zamanların en iyisiydi, zamanların en kötüsüydü, hem akıl çağıydı, hem aptallık, hem inanç devriydi, hem de kuşku.. Aydınlık mevsimiydi, karanlık mevsimiydi, hem umut baharı, hem de umutsuzluk kışıydı, hem her şeyimiz vardı, hem hiçbir şeyimiz yoktu..."
Edebiyat
En uzun en çaresiz geceni düşün. Sabah olmadı mı? Reşat Nuri Güntekin
Alıntı
Beni benden başka kimse kurtarmayacak
Alıntı
Reklam