bilmem

bilmem
@gelecektenbiryazar
"Neden sadece bir hayal ürünüsün Olrıc ?" "Siz gerçeksiniz de ne oluyor efendimiz ?"
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Distopya
"Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan onları yendin demektir."
üzgünüm, eğer senin hayal ettiğin gibi bir kız evlat olamadıysam -Oysa daima senin göğsünü kabartmak istedim
"Belki babam oradadır, babamı orada bulabilirim. Ölürsem babamı bulabilirim ve ondan bana öğretmesini isteyebilirim. Belki ölürsem nasıl yaşanılacağını öğrenebilirim."
Sayfa 128
Alıntı
Öğretmeye fırsat bulamadın babacığım. Ben koşmadım ama birçok kez düştüm. Hak ettim. O kadar çok yara var ki. Çok fazla dikiş. Çok fazla kan. Çok fazla iz. Yaralar tedavi edilemiyor babacığım. Tedavi edilemeyen yaralarım değil bak beni insanlar öldürüyor.
Sayfa 128
İnsan ve Duygular