Kurucu | Yönetim Kurulu Başkanı @| Teşvik & Devlet Destekleri Uzmanı | Mikro Girişim Yatırım Finansmanı Stratejisti | İmalat Sanayii Odaklı Proje Geliştiricİ
Niçin bu kadar öldürmeyi, yok etmeyi, parçalamayı seviyor insanlar?
İnsan yumuşak başlı, iyilik dolu bir yaratıktır, ağız dolusu gülen,
yürek dolusu ağlayan, iliklerine kadar duygulanan, seven bir yaratıktır
insanoğlu . . . Bu öldürme, yok etme, öfke, öç, sevgisizlik neden?
Niçin koparıyorlar çiçekleri, birisi tok da yüz bini niçin aç, o tok da
bu kadar gözün altında, öfkenin içinde iflah oluyor mu? Tok olan
niye bu kadar ahmak?
“Siz her öykünün bir başı ve sonu olması gerektiğine mi inanıyorsunuz? Çok eskiden bir öykü ancak iki şekilde biterdi: Bütün sınamalardan geçtikten sonra erkek ve kadın kahraman ya evlenirler ya da ölürlerdi. Bütün öykülerin ana fikrinin iki çehresi vardır: hayatın devamı; ölümün kaçınılmazlığı.”