İs bitti işte ! Ama o zaman benim açlık çekmeme razı olduğunuz, evinize gelmemi yasak ettiginiz ve sırf işe girmedim diye lanetlediğiniz hâlde beni şimdi besliyorsunuz.İste o zaman bitmisti... Çoktan bitmisti. Simdi, ben konuştuğum zaman ağzınızı tutup fikirlerinizi söylemiyor, benim söyleyeceklerimi saygı ve dikkatle dinliyorsunuz. Size toplumunuzun kokuşmuş, hırsızlıklarla dolu bir topluluk oldugunu söylüyorum; siz ise öfkeye kapılacağınız yerde, ne diyeceğinizi şaşırıp , saçma sapan sesler çıkararak, söylediklerimde büyük bir gerçek payı olduğunu kabul ediyorsunuz. Neden?
Çünkü ünlüyüm; çünkü bir sürü param var. Yoksa hiç de aptal, hiç de fena bir herif olmayan Martin Eden oldugum için degil.