Evet öğretmenlik bir iş değil bir yaşam biçimidir. Öğretmen, "okulun kalbidir." Öğrencilik hayatımız boyunca onca öğretmenin ışığından faydalandık. Öğretmenin öğrenci ile göz göze geldiği bir an vardır, o an da öğretmen, öğrencinin gönül kapısından girer ve zihnine ulaşır. Bir öğretmenin gücü binlerce yaşam inşa eder. SADECE EĞİTİMİN DEĞİL ÜLKENİN LOKOMOTİFİDİR ÖĞRETMEN.. kitap için sonsuz teşekkürlerimi sunarım Doğan Cücelioğlu çok güzel miras bıraktın biz ögretmenlere..