Ebru Ince
@black · 5yıl
Takip Et
Olsa ne :)))
Yukio Mişima
sonrasında
Mo Yan
yaptık :)) Mayıs
Haruki Murakami
mi ?
Yu Hua
mı ?
Yasunari Kawabata
mı ?
25 beğeni
·
4 paylaşım
·
33 Gösterim
12 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
SEDA
Seçeneklerde bir de yerli yazar isterük!
3
Önceki 20 yanıtı göster
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Boyun posun devrilsin Ramos :)))
1
1 yanıtı göster
Gizle
Gönül.
Sputnik Sevgilim
büyük bir hayal kırıklığı olmuştu. Ondan sonra yaklaşamıyorum tekrar yazara. Belki yeni bir deneme olabilir:)
1
Önceki 2 yanıtı göster
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Keşke :))
1
Gizle
Iraz
Murakami yaparsanız ben de katılabilirim. İmkansızın Şarkısı veya Karanlıktan Sonra planlarımda. 🤗🤗
2
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
👍yüksek ihtimal
1
2 yanıtı göster
Gizle
AkilliBidik
Bana uyar 😉
Sahilde Kafka
elimde, bekliyor.
2
Önceki 2 yanıtı göster
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Daha çağdaş olduğu için taşlıyorlardır ..bakmam lazım :)) okuyalım 👍
2
Gizle
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Başka yazar fikirlerinize de.açığım ama doyurucu bir şeyler.olsun çünkü Misima ve Yan maratonu cok iyiydi .. boşa düşmeyelim :)))
3
6 yanıtı göster
Reklam
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Keşke
Shan Sa
nın basımı olmayan iki kitabı birden bulunsa :))
1
2 yanıtı göster
İleri