Olsa ne :)))
Yukio Mişima sonrasında Mo Yan yaptık :)) Mayıs Haruki Murakami mi ? Yu Hua mı ? Yasunari Kawabata mı ?
··
33 Gösterim
12 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Seçeneklerde bir de yerli yazar isterük!
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Boyun posun devrilsin Ramos :)))
Sputnik Sevgilim büyük bir hayal kırıklığı olmuştu. Ondan sonra yaklaşamıyorum tekrar yazara. Belki yeni bir deneme olabilir:)
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Keşke :))
Murakami yaparsanız ben de katılabilirim. İmkansızın Şarkısı veya Karanlıktan Sonra planlarımda. 🤗🤗
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
👍yüksek ihtimal
Bana uyar 😉 Sahilde Kafka elimde, bekliyor.
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Daha çağdaş olduğu için taşlıyorlardır ..bakmam lazım :)) okuyalım 👍
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Başka yazar fikirlerinize de.açığım ama doyurucu bir şeyler.olsun çünkü Misima ve Yan maratonu cok iyiydi .. boşa düşmeyelim :)))
Reklam
Ebru Ince
Gönderi Sahibi
Keşke Shan Sa nın basımı olmayan iki kitabı birden bulunsa :))