Yine çok güzel bir inceleme kaleme almışsın, 'insan dibi görmeden zirveye çıkamıyor..' sözü Aziz Nesin'in zorlu memleketimizdeki yaşamını niteliyor, neyse ki artık bizler tanıyıp seviyoruz umarım o da bunu hissediyordur :) 💗
Ayrıca ne alıntılarından ne incelemelerinden sıkıldık, çok güzeldi herkesi teşvik ettin Sultan ablacım, sayende ilk Aziz Nesin kitabımı okudum, eminim daha birçok kişiye vesile olmuşsundur..
Bu güzel incelemen için kalemine, yüreğine sağlık :) 💗