Ben ne zaman bir yola çıksam, bulutlar güneşimi kesti hep.
Nasipsiz miyim şu hayatta, neyim anlamadım ki.
Bir şey istiyorsun, umut ediyorsun, emek veriyorsun, seviyorsun, sadece seviyorsun, ‘şimdi tamamım, şimdi her şey tastamam’ diyorsun yine önüne bir şey çıkıyor.
Tam doğruluyorsun, yine bir şey belini büküyor;
ama vardır her şeyin bi sebebi, vardır mutlaka bir hayrı diyorsun
ama yok.
Anlayacağın şu hayatta umut etmekten başka bir meziyetim yok benim.
Hıı.. Bir de inanmak…
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖