Ömer

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aynı soruyu soruyorum :D
Kendi kendine soruyor: Sonsuza kadar bu şehirde mi kalacak? Başka yerler göremeyecek, başka bir yerde yaşamayacak mı?
Alıntı
Kaan isimli okura yanıt verildi
Ömer
deniziniz de yok sizin di mi yaa
Yaz gelsin artık :(
Yazın günbatımı uzun sürer ve huzur vericidir. Çoğu kez Bayan Maudie'nin ön verandasında ikimiz sessizce oturur, güneş yavaş yavaş batarken gökyüzünün sarıdan pembeye dönüşünü, alçaktan uçarak mahallenin üzerinden geçen ve okul binasının çatılarının arkasında gözden kaybolan kırlangıçları seyrederdik.
Alıntı
Ömer
Başlık hoş değil...
Bu sefer ne okuyacağımı siz seçin hadi :) Oylama 00.00’da bitecektir, teşekkürler efemmm🤓 Madame Bovary Uğultulu Tepeler Bülbülü Öldürmek
1000Kitap
Ömer isimli okura yanıt verildi
Ömer
Senelerdir mi? Oldu mu o kadar 😜