g

Nasıl da yorucudur varlığımızın bir başkasının duygularıyla olan ilişkisinin esiri olduğunu hissetmek.
1000Kitap
Reklam
Artık ne arzum kaldı ne de kinim. İçimdeki insanı yitirdim.
1000Kitap
Birden doğrulup çevreme baktığımda kimsenin yanımda olmadığını, bana eşlik eden tek şeyin zaman olduğunu görüyorum.
1000Kitap
İnsanların mutluluk, aşk, sevinç olarak adlandırdıkları şeylerin hepsinin yanlış faraziler üzerine kurulu yanlış hesapların bir birikimi olduğunu keşfeden herkes kalbinde sadece korkunç bir boşluk bulacaktır. Bu sersemlikten kurtulmanın yegane yolu ise kendisinin ve başkalarının yaşantılarıyla kumar oynamaktır.
1000Kitap
İyilik adına ne yapıyorsam felaketim oluyor; başkaları gibi hayinlik etseydim, onlar gibi mutlu olurdum.
1000Kitap
Reklam