Açık kalp ameliyatları ile meşhur Ferdi Tayfur yaktı geçti yine. Evet bu kitabı en özet yorumum bu olurdu. Gram kadar abartı yok sözlerimde ve hatta şaşkınım. Çünkü biliyorum ki çok ciddi bir hayran kitlesi var ve hayranlığın bizim ülkemizdeki bir tanımı da fanlıktır. Yani o kişiyle ilgili her şeyi bilme biriktirme gibi durumlar olabiliyor hayranlarda. Buna rağmen, Ferdi Tayfur gibi bir adamın kitaplarının bu kadar az okunması beni oldukça şaşırtırdı bu birincisi, asıl şaşkınlığı bu kitapta yaşadım. İkincisi cenaze merasimine şahit oldum, daha doğrusu olduk hepimiz, buna rağmen hâlâ okunmuyor olmasını daha bir şaşkınım. Bunu şu sebeple söylüyorum, seven merak eder. Özellikle kendimi hariç tutarak söyleyeceğim çünkü ben hiçbir zaman fanı olmadım ya da hayranı diyebileceğim kitleye dahil değilim. Öyle biri değilim. Olsaydım evimin bir köşesi, hayatımın neredeyse üçte ikisi olan Harry Potterla kaplı olurdu, eşya biriktirme ya da ne bileyim bütün hayat hikayesini bilme bu tip şeyler bende yoktur. Ama seviyorum, ki çok ciddi bir kitlesi var. Peki bu neden kitaplara yansımamış? Tabii ki şaşırırım. Ya insan bir merak etmez mi bu adamın eli kalem tutmuş da ne yazmış? Şahsen yıllar önce bir sahafta kitabını gördüğümde şok geçirmiştim. Ama o an kendimden çok başkası için istemiştim onu. Kitaptan 1 tane vardı. Onu da biraz okudum sonrası öyle. Bir daha okumam demiştim. Üç yıl önce yine bir sahafta buldum aldım. O yüzdendir benim Şekerci Çırağı kitabını beş yıl önce okumaya başlayıp üç yıl önce bitirmem. Evet geçen yaptığım alıntılara baktım da, bazıları beş yıllık bazıları üç yıllık. O bu yüzden Ferdi Tayfur fancluplara burdan sitemlerimi iletiyorum. Adamın neredeyse gözü açık gidecekti okumak okumak diye bir merak edin ya 1000kitapta şu adamın kitapları tanınsın bir.
Şekerci