Kitabı yaklaşık 4 saat içinde bitirdim. Elimden bırakmayı düşünmedim ve bitmesine çok üzüldüm. Karakterlerin hepsi okuyucuyu içine çekiyor duygu paylaşımı en üst seviyede, okumuyorsunuz yaşıyorsunuz. Kurgu harika ve cümle kurulumu bazı yerlerde yoruyor.
Kitap gerçekten harikanin da ötesinde mükemmel bir yapıt. 1000 yılda geçse değerinden hiç birşey kaybetmeyecegini düşünüyorum. Anadolu'yu bu halkın neler çektiğini en ince ayrıntısına kadar ortaya koymuş. Gençlere şiddetle tavsiye etmeliyiz...
Bu adamın bütün kitaplarını okudum. Hayal gücünü senaryo oluşturma tekniğine hayranım. Kesinlikle okunmalı. Kitap biraz tarihle içiçe tarih bilginizi hatta öngörü kabiliyetinizi de geliştiriyor
Kitap dili olsun kronolojik sıra olsun harika bir başyapıt. Kıbrıs'ın tarihini tamamıyla incelemiş ve bütün olarak ele alınmış. Milli duygularımızı canlandırıyor, okurken olaylar gözümüzde canlanıyor belgesel tadında film izliyor hissi yaratıyor. Okunmasını şiddetle tavsiye ediyorum.
Roman okurken neler yaptığımizi neler hissettiğimizi yani okurları anlatmış. Klavuz niteliğinde bir eser olduğunu düşünüyorum. Okunulmasi gereken bir kitap.