Aslında biraz deli olmak vardı
Hayatı işine geldiği gibi yaşamak,
Sorumsuzca fütursuzca boş beleş
Sevmeden sevilmeden,
Dalga gectiğini sananlarla
Maddeye tapanlarla
Dalganın alasıni geçmek vardı
Salıvermek ulu orta kendini,
Avazın çıktığı kadar bağırmak
Sonra saatlerce susmak
Aslında bayağı deli olmak vardı
Kendini akıllı sananlara
Beş parasız gezerek,ciğeri beş para etmezlere inat.
Üst baş yırtık saç sakal harabe berbat
Kimseye etmeden biat
Başı boş bağsız bağımsız olmak vardı.
Sorgusuz sualsiz hesaplı hesapsiz kuralsız bedelsiz,yaşamak vardı.
Harun ÖZSOY
Hasbihal etsek biraz havadan azda sudan
Ne içelim dersen sana çay demlerim
İkram ederim,kendi ellerimle
bardak altı tabaginin yanindaki şekerleri ıslatmadan,
Sen sevmezsin
ne cok demli nede cok açık.
Uzun bir gece sen ve bir demlik cay
Sen yanık kokarsın ben tütün
Saçların açıkken daha bir seviyorum seni,
Elimde bir bardak çay olmalı
İncecik parmaklarin yuzumde ensemde bir yerleri kazirken,
Aklim yine başımda degil yanimdayken özlemiyorum seni,
Bir bebek sesi dinliyor kulaklarim
Senden bende olan,
Beyaz toparlak yüzlü kaşı kirpiği olmayan sarkık yanaklı,
Ne sana benzer nede bana,
Dört kardeşin en güzeli
Buram buram ayrilik kokusu var
Gozleri manali derinden bakar.
Harun ÖZSOY