_karadeniz kızı _

_karadeniz kızı _
@hasretlim55
keşke sevdiğimiz bütün karakterler yanımızda olsa
Yönetici asistanı
ön lisans
Samsun
22 okur puanı
Temmuz 2020 tarihinde katıldı
Aslında tüm mesele Naif bir kalbin ince gülü olmak...
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşayanlar unutmuştu bizi Biz öldüğümüzle kalmıştık
Şiir
"... Kaçırılan fırsatlar asla akıldan çıkmıyor ve her hatırlayışta insanın içini sızlatıyor."
Sabahattin Ali ne demişti: “Zaten yalnızlığımın sebebi, kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları semtimde bulamayışım değil miydi?” Keşke sevdiğimiz bütün karakterler yanımızda olsa.
“Neden korkuyordu? Anlamıyorum.” “Benden. Herkesten. Toplumsal organizmadan, insan ırkından, onu yadsıyan kardeşlikten. Bir insan kendini bütün diğerlerine karşı yapayalnız hissederse, kolaylıkla korkabilir.”
Edebiyat