Harun Demirkaya
Bir çift bal rengi gözdü,
Aydınlatan ufkumu,
Isıtan ruhumu,
Dalgalanan
Simsiyah saçlarıyla...
Hayat yordu beni güzelim,
Özlemek yordu,
Beklemek yordu..
İçimden geldi bugün,
Attım yorgun ruhumu
sizi sımsıkı sarmaktan.
Umurumda değil dünya,
Yeter ki çare siz olun,
Evren yansın, bitsin,
hatta yok olsun,
tek isteğim,
elleriniz ellerimde olsun...
Martılar gibi süzülmeliyim
denizlerinize
öpmeliyim doya doya
iyot kokan saçlarınızdan
Ne siz utanmalısınız
benim kollarımda olmaktan,
ne de ben
pişman olmalıyım