kdkdkdkd

kdkdkdkd
@hayriyekaya
“Kitaplar seninle olduğu sürece yalnız değilsin..”
Bir yerde okumuştum, çıkılan her basamak dört saniye hayat uzatıyormuş. Asansöre binip intihar mı etseydim?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Mağlup mu desem, mahcup mu? ama ikisi de değil, ben garip, sen güzel, dünya umutlu.. öyle tuhafım bu akşamüstü.”
“İki kent arasındayım. Biri bilmiyor beni, öteki tanımıyor. Ait olamamak da tam olarak burada başlıyor.”
“sanki tüm hayatım boyunca yanlış melodiyle dans etmiş gibiyim.”
Kendimle konuşurken bile onun hoşuna gitmeye çalışıyordum.