İnsanlarin yapmayı çok isteyipte bunu yaparsam rezil olurum gözünden düşerim dedikleri her ne varsa sana karşı yaptım ve pişman değilim aksine iyiki yapabilmişim diyorum çünkü kısa bir hayata yapamadıklarımı sığdırmak,içimde kalanlarla yaşamaktansa dibine kadar rezil olmayı tercih ederim senin o kalıplaşmış ön yargılarınla beni değerlendirmen ve sığlığın bana güç veriyor ve bu benim tek gerçek avuntum.