Mina

Mina
@herennow
“Kelimeler... Kelimeler albayım, bazı anlamlara gelmiyor.”
İnsanlarin yapmayı çok isteyipte bunu yaparsam rezil olurum gözünden düşerim dedikleri her ne varsa sana karşı yaptım ve pişman değilim aksine iyiki yapabilmişim diyorum çünkü kısa bir hayata yapamadıklarımı sığdırmak,içimde kalanlarla yaşamaktansa dibine kadar rezil olmayı tercih ederim senin o kalıplaşmış ön yargılarınla beni değerlendirmen ve sığlığın bana güç veriyor ve bu benim tek gerçek avuntum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamımda öyle çok iyilikle karşılaşmıştım ki ve mutlulukla... Bunları hak edip etmediğimi merak ediyordum.
Yenilgiyi kabul edebilirim ama denememeyi asla ~Micheal Jordan
Düşünebiliyor musunuz, insanın gidebilecek hiçbir yeri bulunmamasının ne demek olduğunu düşünebiliyor musunuz sayın bayım?
" Hayal ettiğiniz her şey gerçektir. " - Pablo Picasso