İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor.
Sayfa 16 - Doğan Kitap·Kitabı okuyor
Alıntı
İnsanın biyoloiik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz. Çünkü hiçlik zor geliyor...
Sayfa 16·Kitabı okuyor
Reklam
Her şeyi anlayabilmenin tek yolu kendini yok etmektir, gerçek varoluş budur ve ben tam da bu eşikte duruyorum.
Sayfa 12·Kitabı okuyor
Alıntı
Hiçlik hâlâ içimde bir yerlerde duruyor.
Sayfa 177 - Kibele·Kitabı okudu
Mevt i'dam değil, hiçlik değil, fena değil, inkıraz değil, sönmek değil, firak-ı ebedî değil, adem değil, tesadüf değil, fâilsiz bir in'idam değil. Belki bir Fâil-i Hakîm-i Rahîm tarafından bir terhistir, bir tebdil-i mekândır. Saadet-i Ebediye tarafına, vatan-ı aslîlerine bir sevkiyattır. Yüzde doksandokuz ahbabın mecma'ı olan âlem-i berzaha bir visal kapısıdır.
Sayfa 229
Risale-i Nur
Her biri kendi kişiliklerinin karikatürünü oynuyordu. Hiçlik ve enayilik oradaydı, önünde serilmişti, mümkün o­lan tüm orijinallikleriyle, renk renk, şekil şekil, sınıf sınıf.
Sayfa 240·Kitabı okudu
Reklam
Reklam