"Öğrencillerinize neden 'bay' ve 'bayan' diye hitap ediyorsunuz?"
"Sen neden bana ' Bay Kuehl' diyorsun?"
Elijah omuz silkti. "Bu sosyal bir norm."
Kuehl güldü. "Evet, sanırım öyle. Ama sosyal normlar neden vardır? Birisine 'bay' dediğin zaman iletmek istediğin mesaj nedir?"
"Saygı..."
"Bu soru mu yoksa soruma yanıt mı?"
"Yanıt, dedi Elijah üstüne basarak."
"Doğru. Öğrencilerim bana saygı duyduğuna göre benim de onlara saygı duymam gerek."