e

e
@ibelievevincent
insan sevmeli, sonra sevgisinden kopmalı ve yeni baştan sevmeli Theo'ya Mektuplar Vincent Van Gogh
en güzel şeylerin bile fazlası acıya sebep olur.
Edebiyat
Reklam
tek ihtiyacım bir kâğıt ve yazmamı sağlayacak bir kalem. bunlarla dünyayı altüst edebilirim.
Sayfa 22·Kitabı okudu
Edebiyat
günün birinde ya çıldıracağız, ya dünyaya hâkim olacağız. şimdilik bir rakı parası bulmaya çalışalım ve parlak istikbalimizin şerefine birkaç kadeh içelim.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Edebiyat
yiyeceği, içeceği, yatacak yeri ve giyecek üstü başı varsa insanın, kendini mutlu saymalıdır demek istiyorum.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Edebiyat
çünkü sarhoş olduktan sonra kişi kendine hâkim değildir. bilâkis aşk ona hâkimdir.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Edebiyat
Reklam