Ruh yalnız gözyaşı halinde tecelli eden bir pınardır.İnsan gerçekten ağlamadığı sürece bir ruha sahip mi,değil mi bilemez.Fakat şimdi yatalım Orpheus; uyumamızı engel olmasınlar yeter ki.
Öteki insanlarla aramda daimi, derin bir uyuşmazlık
olduğunu hissetmemin nedeni, sanırım onların çoğunun
duyarlıklarıyla düşünmesi, benimse düşüncelerimle
hissetmem.